Mijn naam is Sabine Keurntjes

Stel je iemand voor die alles regelt op operationeel inkoopgebied. Die zorgt dat de administratie altijd klopt en dat jij altijd een actueel beeld hebt van de inkoopcijfers. Degene die de verklaring voor een verschil op tafel krijgt én die er dan ook nog een oplossing voor heeft. De persoon die weet hoe een inkoopproces in elkaar zit en dat proces voor je inricht of verandert… als dat nodig is tenminste.

Kortom: de inkoopondersteuner die zorgt jij kan schitteren als strategisch inkoper of als ondernemer.

Inkoopassistentie op afstand

Die inkoopondersteuner, dat ben ik. Sabine Keurntjes. En omdat ik begrijp dat jij de ondersteuning de ene keer beter kan gebruiken dan de andere keer, vlieg je mij gewoon in wanneer het nodig is.

Als Virtual Purchase Assistant ondersteun ik ondernemers en inkoopafdelingen op afstand. Ik doe het werk waar ik van hou, waar ik maar wil. En jij hebt een inkoopprofessional tot je beschikking die je geen extra werkplek kost.

Virtual Purchase Assistant versus Virtual Assistant

Met meer dan 15 jaar werkervaring op inkoopafdelingen en met de nodige NEVI diploma’s op zak, is mijn specialisatie echt de inkoop. Ik heb gewerkt met verschillende ERP systemen (SAP, Infor M3, Navision) en heb veel kennis van inkoopprocessen.

Maar neem ook gerust contact op voor andere administratieve klussen. Wie weet kan ik je daarbij ook helpen.

''Ik geloof in de kracht van ieders kunnen, zodat ieder de kans krijgt om zich te ontwikkelen.''

  • Ik ben best wel een pietje precies
  • Ik hou van muziek
  • Ik ben gek op dieren
  • Ik lees alles wat los en vast zit
  • Als je mij mailt, heb je binnen 24 uur al antwoord
  • Ik drink het liefst koffie
  • Liever hartig dan zoet

In contact komen voor meer informatie?

Heb je tijdelijk ondersteuning nodig op de afdeling inkoop? Of wil je inkooptaken structureel uitbesteden? Neem dan contact met me op om te bespreken hoe ik jou kan ondersteunen.
Contact opnemen